Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Ο γκαντέμης

Ό τίτλος τα μαρτυράει όλα...σκοπεύω να αναφερθώ στην απόλυτη έλλειψη εύνοιας από την θεά Τύχη. Νομίζω πως με έχει υιοθετήσει η δίδυμη αδερφή της η «Ατυχία» (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα χουχουχ).    Όχι, όχι δεν πρόκειται να αναφερθώ σε τυχερά παίγνια ή κάτι τέτοιο αλλά στην γκαντεμιά που με μαστίζει στις περισσότερες καταναλωτικές μου δραστηριότητες

Πάντα κάτι συμβαίνει και δεν με αφήνει να απολαύσω την «ηδονή» που μου προσφέρει η αγορά ποθητών αγαθών. Θα αφήσω τα πολλά λόγια και θα παραθέσω τις γκαντεμοεμπειρίες μου.

  1. Αγοράζω λαπτόπι πολύ γνωστής μάρκας και πανάκριβο (ακόμα το ξεπληρώνω κλαψ)...τι τρομερό! τι οθόνη ( 17άρα για την ακρίβεια )! Τί χρώματα! Ωπ! Έχει λίγη σκονίτσα....κάτσε να το καθαρίσω...χμμ δεν φεύγει! Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα για να καταλάβω πως δεν ήταν σκόνη αλλά καμμένα πίξελ!!! Γαμώ την γκαντεμία μου (once again)!
  2. Καθότι είμαι δεινός χιονοσανιδάς (snowboarder), αποφασίζω πως πρέπει να αγοράσω μπότες. Αρχίζω να ψάχνω και σύντομα διαπιστώνω πως σε 47 νούμερο δεν φέρνουν τα μαγαζιά γιατί μένει σε στοκ. Βρίσκω τελικά σε ένα μαγαζί που μου συνέστησαν 190 ευρώ παρακαλώ! Το ψάνχω και στο ίντερνετ και τελικά το αποφασίζω...Πω πω πω τι τούμπανο μποτούλες έχω 'γω, σκληρές, δεμένες...ωπ ωπ... τι είναι αυτό; Η σόλα είναι ξεκολλημένη!  Τι να πω....
  3. Ας πάει το παλιάμπελο με τις μπότες λέω να πάρω δώρο στο εαυτό μου ένα πεντακαίνουριο σανιδάκι για να κατεβαίνω τις πλαγιές με στιλ και αέρα pro. Ψάχνω από 'δω, ψάχνω από 'κει τελικά καταλήγω σε μία από το ίντερνετ που ήταν ότι ακριβώς χρειαζόμουν. 450 ευρουλάκια πλας 30 για εξπρές ντελίβερι, για να μου έρθει από την Αυστρία σε δύο μέρες (δεν κρατιόμουν βλέπετε). Ε λοιπόν 20 μέρες έκαναν να μου την στείλουν και μετά από ανταλλαγή πολλών emailς γεμάτα οργή και αγανάκτηση.
  4. Ε, μιας και πείρα σανίδα και μπότες ας πάρω και δεστρούλες. Αυτό δεν το έψαξα πολύ τις είχα μπανίσει από καιρό, μόνο στην επιλογή χρώματός χρειάστηκα βοήθεια. Πάω τις αγοράζω. Τις βιδώνω στην σανίδα μου και τι να δω! Είχαν βάλει στο κουτί δύο δεξιά pads! Άντε πάλι πίσω...γαμώ την γκαντεμία μου!
  5. Αγοράζω γάντια Gore Tex τουμπανο αδιάβροχα τρομερά , 75 ευρω. Στην πρώτη βόλτα σκίστηκαν. Τώρα τα ραβω με βελόνα και κλωστή! Έχω γίνει η πρώτη μοδιστρούλα του βουνού! Αργκκκκ
  6. Επίσης στην 2η βόλτα με την σανιδούλα μου πέφτω σε κάτι βράχια και την γδέρνω σοβαρά. Λέω εντάξει συμβαίνουν αυτά, και πάω να αγοράσω υλικά για να την επιδιορθώσω. Παίρνω απ' όλα τα καλά, 65 ευρω στοιχιζαν, πληρώνω με την κάρτα μου, πάω σπίτι και κάνω την δουλεία μου. Μία βδομάδα μετά ανακαλύπτω πως το μαγαζί έχει διπλοχρεώσει την κάρτα μου και έχουν φύγει από τον λογαριασμό μου 130ευρω! Άντε τρέχα με τις τράπεζες....γαμώ την γκαντεμιά μου!

Γαμώ-γαμώ-γαμώ! Αργκκκκ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου