Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Παραλήρημα το Μέγα!

Όσοι με γνωρίζουν δηλώνουν πως είμαι ορθολογιστής, δηλαδή ότι χρησιμοποιώ την λογική μου για να βγάλω λογικά και μόνο συμπεράσματα. Το λέει και το ζώδιό μου άλλωστε, ναι το διάβασα. Εφόσον συμφωνούν άνθρωποι και ουρανός...πρέπει να έχουν δίκιο.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το αναφέρουν ως προτέρημα;
Έχω την εντύπωση - κρίνοντας από εμένα πάντοτε - ότι μέσα από τον ορθολογισμό μου μπορούν να βγουν τα πιο ανορθόδοξα συμπεράσματα, βασισμένα πάντοτε στην λογική μου.

Όντας προγραμματιστής - ηλεκτρολόγος, σκέφτομαι με ψηφιακή λογική, δηλαδή όλα εκφράζονται με ένα «ναι» ή ένα «όχι» και μια που ανέφερα την ιδιότητα μου αξίζει να σημειώσω πως την λογική του «if...elseif...else» την συχαίνομαι προτιμώ την «switch» ως λογική, δηλαδή εξετάζω περιπτώσεις και όχι συνθήκες (δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός). Είναι πιο απόλυτη λογική γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν περισσότερες από μία συνθήκες αλλά έχεις μία μεταβλητή η οποία μπορεί να έχει διάφορες τιμές. Τώρα θα μου πείτε ποια η διαφορά; Κι όμως έχει μία σημαντική διαφορά η μεταβλητή είναι μία και μόνο μια, στην άλλη περίπτωση μπορείς κάλλιστα να έχεις μια δεύτερη συνθήκη όταν δεν ικανοποιείται η πρώτη. Η λογική αυτή ναι μεν είναι πιο «δυσκίνητη» αλλά μπορεί έχει λιγότερα προβλήματα αφού εξετάζονται διεξοδικά όλες οι περιπτώσεις μία προς μία.

Σίγουρα θα σκέφτεστε «Για τι πράγμα μιλάει τούτος 'δω:», ε σας πληροφορώ πως η ίδια απορία έχει αρχίσει να γεννιέται και σε μένα εξ ου και ο τίτλος του post. Τι στον πούτσο ( τα μικρά παιδιά να μην κοιτάνε παρακαλώ ) γράφω, τι σκατά ήθελα να γράψω; Προφανώς τίποτα απλά γεμίζω το blog μου με άσχετες και άχρηστες σκέψεις, τις οποίες και δεν μπορώ να βάλω σε μια σειρά.

Προς τέρψιν όμως του «φίλαθλου» κοινού, μια και έγραψα τόσα, είναι κρίμα να τα σβήσω. Ποιος ξέρει...; Ίσως κάποια μέρα αναγνωριστώ ως μέγας μπουρδολογος.

Η μάνα του καμένου δεν έκλαψε ποτέ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου